mandylagemaat.reismee.nl

Skilerares (opnieuw geüpload)

Tussenjaar

20 okt 2016

vanuit Nederland

Hi allemaal!

Over 42 dagen begint mijn grote avontuur, een tussenjaar. Als eerste ga ik ong. 4 maanden naar Oostenrijk, Köningsleiten, om skiles te geven. Ik zal dan rond half maart/half april weer terug zijn in Nederland.

Daarna begint op 1 mei mijn 4-weekse bartender cursus. Hiervoor ga ik naar Sydney, Australië. Hier zal ik ong 3 maanden door gaan brengen.

Uiteraard zal ik doordat ik zo lang weg ben een blog bijhouden, dit zal niet iedere dag zijn, maar ik ga proberen weekelijks een berichtje te plaatsen. Daarnaast wil ik ook gaan vloggen, dit houdt in dat ik korte filmpjes zal maken die jullie dan kunnen bekijken.

Ik vind het onwijs leuk als jullie mij zullen volgen met dit avontuur.

Kus Mandy


On my way to Austria!

01 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Hi allemaal!

Vandaag is het zo ver, ik ga naar Oostenrijk. Op het moment zit ik in de bus en morgenmiddag kom ik aan. Dan gaat het grote avontuur echt beginnen! Tijdens de opleiding zal ik wat meer plaatsen dan als ik les ga geven, dan zal het namelijk wat meer hetzelfde blijven. Tot snel!

X Mandy


Dag 1

02 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Guten Tag!

Vanochtend om half 10 zijn we in Oostenrijk aangekomen. De reis was verschrikkelijk, heb max. 5 uur geslapen dus ben gesloopt, vanavond maar vroeg naar bed. Om 4 uur gaat het dan toch wel echt beginnen, welkomspraatje en alvast theorie. Morgen, net zoals de rest van de dagen, gaan we de berg op en aan het einde van de dag is er dan theorie. Het zal erg pittig worden maar ik ga natuurlijk erg m'n best doen en hopelijk m'n Anwärter halen.

Tot snel!

xxx


Trainen, trainen, trainen

05 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Hi allemaal,

Iets later dan gepland, maar hier is weer een berichtje.

Het is echt keihard werken, tot nu toe nog steeds wel lekker weer gehad, maar wat ben ik iedere dag moe. De wekker gaat iedere dag om 6:30, en dan om 9:00 begint het skien tot 14:30. Dan hebben we theorie van 16:30 tot 18:00. In de avond dan nog leren en dan ben je wel echt gesloopt. Het skiën gaat de afgelopen dagen in vlagen, het ene moment heel erg goed en het andere moment echt heel slecht. Het is echt aanpoten en erg pittig, ik doe m'n best en meer dan dat kan niet. Voor nu nog even geen après-ski, maar dat komt zodra ik m'n Anwärter gehaald heb.

Tot snel!

xxx Mandy


Ik ben een skilerares!!

12 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Hi allemaal!!

Heb helaas veel minder geplaatst dan ik had gehoopt, dit doordat ik iedere dag echt heel erg moe was. Ik kan nu wel zeggen, na 10 dagen alles gegeven te hebben mag ik mezelf een skilerares noemen, Anwärter is dus binnen! Nu gaat het avontuur pas echt beginnen, een heel seizoen les geven. Hier hoop ik iedere week een verslag van te kunnen maken. Vanavond in ieder geval nog lekker een feestje vieren en aankomende week nog even rustig aan het gebied verkennen. Tot snel!

X Mandy


Eerste week

17 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Hi allemaal!

Wat is het genieten hier, maandagavond aangekomen en dinsdag gelijk mijn eerste les gegeven. De les was niet gepland, maar ze hadden met spoed een lerares nodig en wat was dat leuk! Daarna de apres-ski ingedoken, wat een onwijs gezellige en leuke avond geworden is (de daarop volgende avonden ook). De rest van de week zijn er steeds meer mensen bijgekomen, nog 3 mensen te gaan en dan is de groep met de "stam-leraren" compleet. Morgen zou de eerste echte skiles week beginnen, helaas lig ik vandaag ziek in bed en mag ik van de chef morgen nog niet werken, dus eerst maar even goed uitzieken. Daarna kan het allemaal echt gaan beginnen, lesgeven!

Daarnaast ga ik proberen om iedere week een verhaaltje te schrijven en als het wat drukker wordt een vlog.

Tot snel!

X


Einde.

30 dec 2016

vanuit Oostenrijk

Helaas stopt de blog vanaf nu, door een stom valletje is mijn kruisband gescheurd, de binnen banden en m'n meniscus is kapot, door dit alles moet ik binnenkort naar huis en zal ik geopereerd worden.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active